30 mars 2010

DOWNTOWN

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Egypten

Nina

6 kommentarer:

  1. nojs. bästa inlägget på länge.

    SvaraRadera
  2. fint ninotshka. //er ivrigaste läsare ;)

    SvaraRadera
  3. Ja tror nog ja vet vem de e! Ninotshka o tiden då kommentaren skrevs avslöja:D

    SvaraRadera
  4. Egypten verkar vara ett trevligt land att fota i. Speciellt bra tyckte jag om den tredje bilden. Först störde jag mig lite på bilen som syns till vänster, men då jag tänker efter ger den barnets förväntansfulla uttryck en orsak. Man blir nästan själv lite spänd och nyfiken på vem det är som kommer :)

    SvaraRadera
  5. Bilen stör mig också lite. Men kan avslöja att bilden faktiskt är tagen från bussfönstret, vilket förklarar varför bilden är aningen suddig och har en kant i hörnet. Det var nog en "moment picture":)

    /nina

    SvaraRadera